Allen Systems neemt Safari business over van Condor

Datum nieuwsfeit: 03-07-2000

ALLEN SYSTEMS GROUP

Allen Systems neemt Safari business over van Condor
ASG in één keer gelanceerd op de E-business markt Naples, Florida, July 3 /PRNewswire/ - Allen Systems Group, Inc. (ASG), een software en services provider voor 5000 bedrijven wereldwijd, kondigde vandaag aan dat het bedrijf het Safari-pakket data access, management en reporting tools heeft overgenomen van Condor Technology Solutions, Inc. (OTC Bulletin Board: CNDR). Door deze aankoop zal ASG zijn personeelsbestand met meer dan 100 IT .professionals in Denver (USA) en Utrecht uitbreiden. Financiële details van de overname werden niet bekend gemaakt.

'In combinatie met ons huidig technologie-aanbod, wordt ASG nu door de Safari-tak gelanceerd in de voorste gelederen op het gebied van bedrijfsoplossingen waardoor we nu ook cross- platform en e-business initiatieven kunnen aanbieden,' zei Arthur L. Allen, President-Directeur van ASG.

Via een web browser kunnen gebruikers van Safari informatie uit meervoudige, heterogene bronnen integreren, verwerken, bekijken en analyseren. 'Safari biedt de klanten van ASG een krachtig, volledig interactief Online Analytical Processing (OLAP) oplossing aan, en daarnaast een beter aanbod op het gebied van verwante disciplines zoals data-opslag en besluitvormingssystemen,' zei Allen.

'Door het beste van het beste van ASG en Safari te combineren, zullen onze klanten en partners hun IT-doelstellingen en zakelijke doelen kunnen waarmaken. Business Intelligence Oplossingen hebben precies dat nodig van wat ASG te bieden heeft om hun waarde binnen de onderneming te maximaliseren,' zei Evan Roth, Algemeen Directeur van Safari. Vanaf afgelopen november begon ASG met een aantal strategische overnames van software providers en technologie providers waardoor het bedrijf een veelomvattend e- business pakket creëerde. Deze overnames betroffen o.a. Viasoft, Inc., Network Systems Associates, Inc., SISRO, Inc. (de afgestoten technologie-tak van Platinum) en BETA Systems Software AG, de divisie workload producten.

Over ASG
ASG werd in 1986 opgericht en is een wereldwijd aanbieder van zakelijke software dat de productiviteit van bedrijfssystemen verbetert en de overgang naar e-business versnelt. ASG werd gezien als een erkend prijs/prestatie alternatief op het gebied van bedrijfsleiding en legt zich erop toe om geïntegreerde oplossingen van topklasse niveau aan te bieden aan data centra waar kostenconsolidatie van het grootste belang is.
ASG levert de 5000 bedrijven wereldwijd ook oplossingen voor applicatie management en diensten op het vlak van Enterprise Application Integration (EAI) om deze bedrijven te helpen overstappen op e-business.
Met het hoofdkantoor in Naples, Florida, heeft ASG professionals in dienst op het gebied van ontwikkeling, ondersteuning en dienstverlening op vijf continenten met distributiekanalen in Azië, Europa, het Midden Oosten en Latijns Amerika.

Wilt u meer informatie over ASG, bel dan +1 941-435-2015, of e-mail ((news@asg.com)) of bezoek de websitwe op: www.asg.com . Contactpersoon: Eric Sommerton, Directeur Marketing Communications, Allen Systems Group, Inc.,+1 941-435-2015, of +1 800-932-5536, toestel 2015, of e-mail, (erics@asg.com)
Web site: www.asg.com

05 jul 00 09:31