Informatie over de Compaq Deskpro EN Serie

Datum nieuwsfeit: 03-07-2000
Compaq

Twee jaar na de annoncering van de Compaq Deskpro EN Serie annonceert Compaq per 3 juli 2000 Compaq Deskpro EN Serie. De huidige Deskpro EN DT en S-DT modellen, gebaseerd op de Intel BX chipset, worden vanaf heden uitgefaseerd. Door de implementatie van de laatste technologische ontwikkelingen is de Compaq EN Serie zodanig aangepast dat wederom voor lange tijd aan de eisen van de klanten kan worden voldaan. Met een breed aanbod van prestatiegerichte eigenschappen en technologische innovaties bieden deze zakelijke pc's een zeer stabiel, servicevriendelijk en gemakkelijk op afstand te beheren platform.

Positionering
De nieuwe Compaq Deskpro ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen