BartimÉus start innovatief beloningsprogramma voor personeel

Datum nieuwsfeit: 04-07-2000
BARTIMÉUS START MET NIEUW INNOVATIEF BELONINGSPROGRAMMA VOOR PERSONEEL

Doorn, 4 juli '00

Bartiméus is zuinig op haar medewerkers, dit heeft er toe geleid dat al het personeel bij Bartiméus vanaf gisteren als eerste in Nederland kan genieten van de vele voordelen van het eerste onafhankelijke benefitprogramma. Het idee en de samenstelling komt van het bedrijf ProBenefit waar Bartiméus afgelopen maand een overeenkomst mee heeft gesloten. Dhr. Ies van Hunnik, hoofd P. & O. van Bartiméus heeft de eerste "deZorgbenefit" programma's overhandigd aan de werknemers van Bartiméus. Dit alles gebeurde in een feestelijke stemming op de vestiging van Bartiméus aan de Driebergsestraatweg 44, te Doorn.

Volgens dr. Johan G. Hahn van Bartiméus is dit het beste wat je kunt doen tegen het verloop van de werknemers. "Dit is een benefit programma waar de hele familie wat aan heeft. Dus niet als onze werknemers met pensioen gaan, nee nu, en elke dag." Ook gedurende de vakantiedagen kunnen onze werknemers genieten van de grote hoeveelheid voordelen die in dit programma zijn samengevoegd wat afkomstig is van hun werkgever.

De overeenkomst tussen Bartiméus en ProBenefit, gevestigd in Doorn, wordt in eerste instantie aangegaan voor vier jaar. Deze samenwerking is voor Bartiméus een nieuwe manier om haar werknemers te belonen en voor een langere termijn te behouden. Voor ProBenefit is deze samenwerking de doorbraak in de zorgsector met de naam deZorgBenefit.

INVULLING
ProBenefit heeft als taak om het programma ieder kwartaal te vernieuwen en aan te passen. Deze vernieuwingen en aanpassingen zijn een uitkomst voor alle werknemers, op deze manier kunnen zij continu genieten van de vele vernieuwende voordelen.

BARTIMÉUS
Bartiméus, een grote instelling in Doorn en Zeist, werkzaam op het gebied van onderwijs, zorg- en dienstverlening aan mensen met een visuele- en- verstandelijke handicap.

PROBENEFIT
ProBenefit, de ontwikkelaar van deze onafhankelijke nieuwe formule, met als doel alle werknemers in de profit en nonprofit sector te voorzien van een onafhankelijk benefit-programma waarvan zij elke dag kunnen genieten. Het benefit-programma wordt zoals bij Bartiméus 'indien gewenst' geheel gepresenteerd in de huisstijl van de werkgever. Ook de introductie naar de werknemers en de administratie van het benefit-programma wordt geheel verzorgd door ProBenefit en haar enthousiaste team van medewerkers.
VOORDELEN
Door deze samenwerking kan Bartiméus haar werknemers voorzien van een benefitprogramma wat up-to- date blijft en waarnaar zij geen omkijken heeft. ProBenefit regelt alles, van de administratie tot en met de uitbreiding en vernieuwing van alle voordelen. Daarbij komt dat ProBenefit deze voordelen continu aanpast aan de tijd van het jaar en aan de eventuele wensen van de werknemers. In de nabije toekomst is het voor alle werknemers ook mogelijk om alle nieuwe voordelen via de website www.probenefit.nl te bekijken en via een personeelspas deze kunnen 'updaten' en te gebruiken. Deze mogelijkheden zijn ideaal voor zowel werkgever als werknemer.
Noot voor de pers en voor meer informatie:

- afdeling communicatie van Bartiméus , dr. Johan G. Hahn, 0343 526 850, (J.Hahn@Bartimeus.nl)

- ProBenefit B.V., dhr. Wijnand Stooker, 0343 414 117, (info@ProBenefit.nl), info kunt u ook verkrijgen op www.probenefit.net