WISH start pilotproject flat fee internet

Datum nieuwsfeit: 04-07-2000

WISH biedt deze herfst flat fee internet aan.

Begin 2000 maakte WISH bekend dat zij dit jaar "flat fee" internet voor consumenten zal gaan aanbieden. Flat fee internet is een internet abonnement inclusief telefoontikken voor het inbellen tegen een vast bedrag.

Om de technische infrastructuur te testen wordt eind juli begonnen met een pilotproject. Voor deze test worden enkele duizenden abonnees geselecteerd uit de groep die zich hiervoor inmiddels opgegeven heeft. Nadat deze test is afgerond zal de definitieve aanbieding bekendgemaakt worden. Het ligt in de lijn der verwachting dat dat na de zomer zal zijn. Prijzen zijn nog niet bekend in verband met de sterk in beweging zijnde telecomtarieven.

De introductie zal gefaseerd plaatsvinden. Bestaande abonnees zullen voorrang genieten op nieuwe abonnees en abonnees die regelmatig gebruik maken van WISH krijgen voorrang boven zogenaamde ‘slapende abonnees'.

Het is niet meer mogelijk om nog opgenomen te worden in de groep die deel zal gaan uitmaken van het pilotproject. Leden van deze groep krijgen deze maand nader bericht.

EINDE PERSBERICHT

Voor meer informatie: