Samenwerking Dier & Zorg en VDH bezegeld

Contactpersoon: Peter Hoitinga

Samenwerking Dier & Zorg en VDH bezegeld

Datum: 5 juli 2000

Dier & Zorg, de (huis)dierenverzekering van Proteq Verzekeringen uit Alkmaar, en de Vereniging van fokkers en liefhebbers van Duitse herdershonden, hebben op 5 juli een samenwerkingsovereenkomst ondertekend.

Met deze samenwerking hopen Dier & Zorg en de VDH hun beider sterke kanten te kunnen benutten. De VDH beschikt over een enorme ervaring op het gebied van rashonden. Met Dier & Zorg kunnen zij hun leden en geïnteresseerden een betrouwbare ongevallen- en ziektekostenverzekering voor de hond bieden. Dier & Zorg verleent graag haar steun aan de activiteiten van VDH. Een vereniging die staat voor kwaliteit en de beste zorg voor de hond.

De VDH stelt informatie beschikbaar over de verzekering aan haar leden en geïnteresseerden in de Duitse Herdershond. Ook op internet zullen gezamenlijke activiteiten georganiseerd worden. Verder zal Dier & Zorg een actieve bijdrage leveren op evenementen van de VDH.

Dier & Zorg is de (huis)dierenverzekering van Proteq Verzekeringen uit Alkmaar. Proteq is een onderdeel van SNS Reaal Groep. De VDH is de grootste rasvereniging van Nederland en erkend door de Raad van Beheer op Kynologisch gebied.

Dier & Zorg

1800 AP