Nokia en Whirlpool kondigen samenwerking aan

Datum nieuwsfeit: 06-07-2000
Geachte redactie,

Hierbij een persbericht van Whirlpool Nederland B.V. over de samenwerking met Nokia op het gebied van netwerkoplossingen in huis.

Persbericht

Nokia en Whirlpool kondigen samenwerking aan bij de ontwikkeling van gezamenlijke netwerkoplossingen in huis

Comerio, Italië en Espoo, Finland - 6 juli 2000 - Nokia (NYSE: NOK), wereldwijd toonaangevend op het gebied van telecommunicatie en Whirlpool (NYSE: WHR), 's werelds leidend producent van grote huishoudelijke apparaten, hebben een intentieverklaring getekend voor samenwerking bij de ontwikkeling van innovatieve netwerkoplossingen in huis. Samen onderzoeken de bedrijven nieuwe mogelijkheden voor het op de markt brengen ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen