Www.gaslichtwater.nl online

Datum nieuwsfeit: 06-07-2000
www.gaslichtwater.nl online!

Gaslichtwater is eindelijk online. Gezien de vertragingen over de juiste tarieven heeft het dan ook even geduurd voordat wij met betrouwbare cijfers online konden gaan. Gaslichtwater is een energie site waar u online duidelijk de verschillen kunt vinden tussen de diverse standaard tarieven van de huidige energie leveranciers.
Het doel van deze site is om u ook in een liberaliserende energiemarkt volledig op de hoogte te houden en u een duidelijk inzicht te geven in het woud van tarieven. Voorlopig zijn het nog de tarieven voor zakelijke klanten maar binnenkort kunnen ook de particulieren hier online bekijken waar de diverse leveranciers genoemd zullen worden.
Binnenkort zal deze pagina uitgebreid worden met nieuwe databases van de nieuwkomers. Ook hier zullen wij trachten u een zo compleet en helder mogelijk inzicht te geven van de kortingen die zij aanbieden.
Voor meer informatie kunt u mailen naar (info@gaslichtwater.nl)