Bijeenkomsten Freeler over ontwikkeling en portalversie 2.0

Datum nieuwsfeit: 06-07-2000
Juli 2000

Bijgaand stuur ik u ter informatie een overzicht van persbriefings/interviews die Schoep & Van der Toorn organiseert. Dit overzicht sturen wij een selecte groep journalisten aan het begin van iedere maand toe. Mocht u hier geen interesse in hebben, dan horen wij dit graag. Voor meer informatie kunt u contact opnemen met de accountmanagers die bij elk event/interview vermeld worden.
Ons algemene telefoonnummer is: 020 ? 487 4000.

1. Onderwerp: Perslunch Freeler
Locatie: Agoraweg 2 in Lelystad
Datum: 12 juli 2000, 12.00 ? 13.00 uur Informatie: (dkoycu@nl.brodeur.com)

2. Onderwerp: CityReach International organiseert in samenwerking met Ovum een press roundtable
Locatie: Tate Modern, Londen
Datum: 13 juli 2000
Informatie: (psmit@nl.brodeur.com)

3. Onderwerp: The IBM expert on WAP
Locatie: Amsterdam
Datum: 20 september 2000
Informatie: (svijn@nl.brodeur.com)

1. 1 september 1999 kondigde Freeler aan - als één van de eerste in Nederland
- om iedereen gratis toegang te bieden tot het internet. Nu, bijna een jaar verder heeft Freeler 450.000 aanmeldingen en is Freeler toe aan een nieuwe stap, een nieuwe format, namelijk portalversie 2.0. Daarom nodigen we u uit voor een lunchbijeenkomst waarin Marque Joosten (algemeen directeur), Marijn Pijnenburg (portal manager) en Edwin Schalk (relatiebeheer) u willen bijpraten over het afgelopen jaar en over de plannen voor de toekomst. Vanzelfsprekend zullen we hierbij ook ingaan op de ontwikkelingen bij Freeler waaronder de veranderingen in de samenstelling van de redactie. Over dit onderwerp is de afgelopen tijd onjuiste berichtgeving geweest.
De onderwerpen die wij in ieder geval aan de orde zouden willen stellen hebben betrekking op de technische kanten van het bedrijf, de content, versie 2.0 van de Freeler-portal en de marketing-activiteiten van Freeler.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Peter Smit, Brodeur Worldwide, e-mail adres (dkoycu@nl.brodeur.com).

2. CityReach International, aanbieder van co-location faciliteiten, organiseert een bijeenkomst rond het thema ´Defining the co-location market´ voor journalisten. Onderwerpen zijn ´service offerings´, ´carrier neutral/carrier specific´ en ´bandwidth and power capacity in the growing co-lo space´. Stephen Young, analist van Ovum, bespreekt het rapport ´Hosting the new e-conomy´.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Peter Smit, Brodeur Worldwide, e-mail adres (psmit@nl.brodeur.com).

3. Op 20 september organiseert IBM interviews met Paul Mc Keown, IBM expert op het gebied van
WAP technologie. Hoe gaan de WAP ontwikkelingen eruit zien? Hoe snel zal dit gaan? Wat is de strategie van IBM in deze? Al deze vragen en meer kunnen aan Paul McKeown gesteld worden.

Voor informatie kunt u contact opnemen met Saskia Vijn, Brodeur Wordlwide, email adres: (svijn@nl.brodeur.com)