Personele wijziging directie DIM Vastgoed

Datum nieuwsfeit: 06-07-2000
PERSBERICHT

Namens onze cliënt DIM Vastgoed N.V. zenden wij u hierbij het heden voor publicatie vrijgegeven persbericht toe.

Breda, 6 juli 2000

Personele wijziging directie DIM Vastgoed

Met ingang van heden heeft de directie van beleggingsfonds DIM Vastgoed N.V. een personele wijziging ondergaan. De directie van het beleggingsfonds wordt gevoerd door Dane Investors Management B.V. te Breda. In onderling overleg is besloten dat de heer F.V.M. Wouters terugtreedt als directeur. Over de reden van de terugtreding zullen geen nadere mededelingen worden gedaan. De heer drs. P.C.J. van der Voort, thans financieel controller van Dane Investors Management B.V., zal worden voorgedragen aan De Nederlandsche Bank als opvolger. Van der Voort is reeds een vijftal jaren werkzaam voor de organisatie en is nauw betrokken geweest bij de oprichting en alle verdere ontwikkelingen van DIM Vastgoed N.V.

De aandelen van DIM Vastgoed werden op 5 oktober 1999 geïntroduceerd op de Officiële Markt van de AEX Effectenbeurs. Het fonds belegt in wijkwinkelcentra en zogeheten 'power centers' in de vier zuidelijke staten van de Verenigde Staten: Florida, Georgia en North & South Carolina.

Voor overige informatie:

J.W. Dane, directeur DIM B.V.
Tel: 076-5319131 Homepage: www.dimvastgoed.nl