Einde besprekingen AND met Distefora over voorgenomen bod

Datum nieuwsfeit: 06-07-2000

AND deelt mee dat de besprekingen met Distefora over hun voorgenomen bod zoals aange-kondigd op 22 mei 2000 zijn beëindigd.

Vanaf het begin heeft het bestuur van AND aangegeven dat de potentiële waarde van AND hoger is dan de huidige marktwaardering. Een mogelijk samengaan tegen een prijs zoals Distefora die in gedachten had (EUR 2,08 tot EUR 2,40) werd niet gesteund door het bestuur van AND. Distefora bleek niet bereid een hogere prijs te betalen.

AND ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen