Informatie over Nuffic Vagant: studie en stage buitenland

+ Sluitingsdata

+ Informatie en aanvragen

Voorwaarden
De stichting YKK Fonds stelt wederom één studiebeurs van 12 maanden beschikbaar voor het jaar 2001. De beurs is bestemd voor een afgestudeerde met de Nederlandse nationaliteit om studie en/of onderzoek te verrichten aan een Japanse universiteit op het gebied van de sociaal-economische, industriële of technologische wetenschappen. De maximum leeftijd is 30 jaar op 1 april 2001. Kandidaten moeten duidelijk en precies aangeven bij welke instelling en bij welke begeleider in Japan studie en/of onderzoek wordt verricht. Tevens dienen de kandidaten bij voorkeur in het bezit te zijn van correspondentie waaruit blijkt dat zij welkom zijn bij de gastinstelling. Kennis van het Japans wordt aanbevolen.
Sluitingsdata
De studie begint 1 april 2001. De beurs voorziet in een maandelijkse toelage van 180.000 yen, inclusief een eenmalige aanlooptoelage van 120.000 yen, kosten van het inschrijfgeld tot een maximum van 600.000 yen en een vergoeding van de internationale reiskosten.

Informatie en aanvragen
Aanvraagformulieren met aanvullende informatie over de YKK beurs zijn verkrijgbaar bij het bureau buitenland van je instelling of - als je niet meer aan een instelling verbonden bent, bij de Nuffic, afdeling Internationalisering, mw. S. Dwarka, tel. 070 4260 232. De sluitingsdatum voor de inzendingen is 15 augustus 2000. Het originele aanvraagformulier dient, met vier sets kopieën, rechtstreeks bij de Nuffic te worden ingediend, ter attentie van de afdeling Internationalisering.
| laatste wijziging: juli 2000 |