Libertel maakt Extra iZi goedkoper

7/10/00Libertel maakt Extra iZi goedkoper
Maastricht, 7 juli 2000
Met ingang van zaterdag 1 juli biedt Libertel
haar Libertel iZi klanten de mogelijkheid voor een eenmalig bedrag van
25,- ook in het buitenland te bellen of gebeld te worden. Na betaling van het inschrijfgeld ontvangt de klant een beltegoed van 20,-. De actie loopt tot en met 31 december 2000.

Deze actie geldt voor nieuwe klanten van Extra iZi. Tot deze periode betaalden klanten 9,95 per maand voor Libertel Extra iZi, waarvan zij
5,- per maand spaarden. Voor bestaande klanten van Extra iZi geldt dat hun spaartegoed van 5,- per maand toegevoegd zal worden aan hun beltegoed en dat zij ook in het vervolg geen 9,95 meer hoeven te betalen.

Libertel heeft wereldwijd roaming-overeenkomsten waardoor bellen in het buitenland mogelijk is in 100 landen. De belkosten voor bellen en gebeld worden in het buitenland worden niet afgeschreven van het beltegoed, maar apart in rekening gebracht. Op deze manier is het beltegoed van de gebruiker tijdens verblijf in het buitenland nooit op.

Met Libertel Extra iZi is het ontvangen en versturen van SMS in het buitenland mogelijk. Daarnaast werkt het inspreken van VoiceMail hetzelfde als in Nederland. Deelname aan Libertel Extra iZi is zo eenvoudig mogelijk gemaakt. Iedere Libertel iZi gebruiker van 18 jaar en ouder kan het aanvragen.

Libertel N.V.
Libertel N.V. is een van de grootste mobiele telecomaanbieders in Nederland en voor 70% eigendom van de wereldwijd opererende Vodafone/Air Touch Group. Libertel is sinds 15 juni 1999 genoteerd aan de Officiële Markt van de AEX-Effectenbeurs. Op 31 maart jl. had Libertel 2,5 miljoen aansluitingen.