Onno Ruding reikt ISO certificaten uit aan assurantiekantoor

Datum nieuwsfeit: 07-07-2000
Referentie: TV Uden, 27 juni 2000

Geachte ,

In aansluiting op onze telefonische mededeling hebben wij het genoegen u hierbij uit te nodigen voor de bijeenkomst ter gelegenheid van de uitreiking van het door onze vier vestigingen behaalde ISO-9002 certificaat. Vanzelfsprekend zijn wij trots op dit resultaat en graag willen wij een vijfentwintigtal zakelijke relaties deelgenoot maken van een exclusieve bijeenkomst waarbij de certificaten zullen worden uitgereikt.

Wij zijn vereerd u te mogen berichten dat wij Dr. Onno Ruding, vice-voorzitter van de Amerikaanse Citibank (de grootste financiële bank- en verzekeringsinstelling ter wereld), en ex-minister van Financiën, bereid hebben gevonden de uitreiking van de ISO-certificaten te verrichten. Omdat de heer Ruding slechts beperkte tijd in Nederland aanwezig is en wij ons derhalve graag naar zijn agenda wilden richten zal de uitreiking reeds op korte termijn plaats vinden en wel op:

Vrijdag 7 juli aanstaande
Ontvangst vanaf 09.30 uur
Aanvang programma 10.00 uur
Hotel Restaurant Mastbosch, Breda

Een routebeschrijving kan worden toegezonden. Om 11.00 uur zal de bijeenkomst ten einde zijn.

In verband met de organisatie verzoeken wij u vriendelijk ons te laten weten of u en met wie u aanwezig zult zijn. Zou u dit nog deze week telefonisch willen berichten aan Pauline Hermans of aan Teresa Verbossen.

Met vriendelijke groet,

Th.W.M. Verbossen