Lexus occasions in Raamsdonksveer

Datum nieuwsfeit: 08-07-2000
AutoRai

Lexus occasions in Raamsdonksveer 28-6-00.
De vijf Lexus-dealers hanteren de slogan s werelds beste limousine ook na vijf jaar s werelds beste limousine op zaterdag 8 en zondag 9 juli bij de presentatie van hun Lexus-occasions tijdens het Lexus Occasion Evenement. Plaats van handeling: de showroom van Lexus-distributeur Louwman & Parqui B.V. in Raamsdonksveer.

Als producent van exclusieve autos behoeft Lexus geen verdere toelichting. Het merk staat bekend om zn stijl en klasse, die onder andere tot uiting komt in de drie jaar garantie die er op de nieuwe IS200, GS300 en LS400 gegeven wordt. De Lexus-dealers zien vooral ook een stijgende vraag naar gebruikte autos van hun merk. Om die reden is een aantal jaren geleden besloten een Lexus Occasion Evenement te organiseren, dat inmiddels is uitgegroeid tot een traditie die twee keer per jaar terugkomt en telkens weer in een grote behoefte blijkt te voorzien. Omdat het eerste evenement van dit jaar, in mei jongstleden, zon overweldigend succes is geworden, is besloten begin juli een extra Lexus Occasion Evenement in te lassen.

De opzet van het komende Lexus Occasion Evenement wijkt niet af van voorgaande edities. Dat betekent dat er een ruime keuze is in bouwjaren en prijsklassen en dat kwaliteit uiteraard voorop staat. Om de aantrekkingskracht van het Lexus Occasion Evenement nog verder te vergroten, wordt op alle aanwezige occasions drie jaar volledige Lexus Premium Garantie gegeven, tot een maximum van 300.000 kilometer. En op 8 en 9 juli aanstaande, wordt daar ook nog eens drie jaar gratis onderhoud bij gedaan.

De diverse Lexus-dealers plaatsen hun occasions tijdens het komende Lexus Occasion Evenement extra in de schijnwerpers, hoofdzakelijk van de sportsedan GS300 en de prestigieuze limousine LS400. Op beide dagen duurt het evenement van 10.00 tot 17.00 uur. Het spreekt voor zich dat er ook uitgebreide mogelijkheden bestaan om met de diverse modellen proef te rijden. Daarnaast wordt bezoekers de mogelijkheid geboden het Nationaal Automobiel Museum te bezoeken, dat zich op hetzelfde terrein bevindt als Lexus-distributeur Louwman & Parqui B.V.