Brief VROM inzake huursubsidie WW-WAO-uitkeringsgerechtigden

Datum nieuwsfeit: 10-07-2000
Aan de Voorzitter van de vaste commissie voor Volkshuisvesting, Ruimtelijke Ordening en Milieubeheer

's-Gravenhage, 10 juli 2000

In uw brief van 19 mei 2000 jl. (Kenmerk VROM-2000-379) vraagt u een reactie op de brief van de Landelijke Vereniging van Instituten voor Sociaal Raadsliedenwerk te Culemborg van 14 april 2000 over het verlies aan huursubsidie bij huishoudens met een minimum WW- en/of WAO-uitkering. Deze brief is ook gestuurd aan de Minister van Sociale Zaken en Werkgelegenheid met wie het onderstaande antwoord is afgestemd.

De Signaleringscommissie van de Landelijke Vereniging Sociaal Raadslieden stelt in de brief aan de ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen