Modeportaal.nl introduceert b2b online mode marktplaats

Datum nieuwsfeit: 11-07-2000

www.modeportaal.nl introduceert eerste b2b online mode marktplaats

Naast de uitgebreide overzichten van modemerken, kledingwinkels, schoenen, organisaties, vacatures en nieuwsitems, kan er nu ook gehandeld worden via www.modeportaal.nl .

Modeportaal.nl is het oudste portaal in de branche, en heeft als eerste de mogelijkheid gecreëerd om vraag en aanbod op het gebied van mode bij elkaar te brengen. Voor ondernemers in de modebranche is er de mogelijkheid om via het veilingprincipe en collectieve inkoop de dagelijkse bedrijfsvoering te optimaliseren.

Zo kunnen overvoorraad, monstercollecties, inventaris en andere zaken snel en makkelijk hun weg vinden. Deze afgeschermde sectie is een voorproefje op het online order-systeem dat later dit jaar op de site te vinden zal zijn. Gebruikersgemak, minimale investeringen, universele lay-out en efficiency zijn kernwoorden voor deze e-commerce toepassingen die specifiek ontwikkelt zijn voor de handel tussen ondernemingen in de modebranche.

Uiteraard heeft Modeportaal.nl ook voor particulieren die kleren of andere trendy items willen (ver)kopen een veiling ingericht. Zo vinden vraag en aanbod van bijvoorbeeld kinderkleding, trouwjurken, inlineskates, etc. elkaar. Snel gaan kijken dus, en koop of verkoop hetgeen wat je wilt. > www.modeportaal.nl .

EINDE PERSBERICHT

Met vriendelijke groeten,