Intel breidt NetStructure-productreeks uit

Datum nieuwsfeit: 11-07-2000
Intel breidt NetStructure-productreeks uit met oplossingen voor bandbreedtebeheer

Nieuwe producten verhogen het serviceniveau voor e-business datacentra met toezicht en controle op het applicatiebeheer

Nieuwegein, 11 juli 2000 - Intel introduceert twee netwerkapparaten die zorgen voor het toewijzen van netwerkbandbreedte en zorgen voor een prestatieverbetering voor de belangrijkste klanten, applicaties en diensten van e-business ondernemingen. Beide apparaten, de Intel NetStructure 7340 Traffic Shaper en 7370 Application Shaper zijn gebaseerd op de PacketWise-technologie van Packeteer, een pionier op het gebied in bandbreedtemanagement.

"Bandbreedtemanagement is een belangrijke nieuwe dienst voor e-business datacentra en geeft netwerkmanagers de mogelijkheid om ...
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen