BaByXL BroadBand DSL ontvangt investering breedband-netwerk

Datum nieuwsfeit: 12-07-2000
PERSBERICHT
BaByXL BroadBand DSL ontvangt forse investering voor snelle ontwikkeling van eerste landelijk dekkende breedband-netwerk

Den Haag, 12 juli 2000 - Het investeringsfonds NeSBIC CTe Fund en andere vooraanstaande internationale investeerders gaan fors investeren in het nieuwe Nederlandse telecommunicatiebedrijf BaByXL BroadBand DSL. Dit bedrijf zal als eerste organisatie in Nederland een landelijk dekkend breedband-netwerk toegankelijk maken voor zowel particulieren als het midden- en kleinbedrijf.

Naast het NeSBIC CTe Fund zijn het Amerikaanse Crescendo Ventures, de Engelse Continuum Group Limited en ABN AMRO Participaties de grote investeerders in het nieuwe bedrijf. BaByXL BroadBand DSL werd onder de ...
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen