MKB: wetsvoorstel Onroerende Zaak Belasting moet van tafel

MKB-Nederland

MKB Nieuws, bericht

12-07-2000
MKB-Nederland: wetsvoorstel Onroerende Zaak Belasting moet van tafel MKB-Nederland heeft forse kritiek op het wetsvoorstel dat het kabinet voorbereidt om tot een hogere tariefdifferentiatie in de Onroerend Zaak Belasting (OZB) te komen. Uit eigen onderzoek blijkt dat dit voorstel het bedrijfsleven driehonderd miljoen gulden extra per jaar gaat kosten. Bedrijven draaien zo op voor de compensatie voor woningeigenaren en -huurders. MKB-Nederland vindt dat dit wetsvoorstel van tafel moet. Iedereen moet kunnen profiteren van een tariefsverlaging, dus ook het bedrijfsleven.

Het Kabinet is voornemens gemeenten de mogelijkheid te bieden ...
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen