Infinium voegt draadloze PDA-technologie toe aan Infinium

Datum nieuwsfeit: 12-07-2000
Infinium voegt draadloze PDA-technologie toe aan versie 7.0 van Infinium CRM

Gouda, 12 juli 2000 - Infinium Software, leverancier van e-business- en applicatie-hostingdiensten, heeft versie 7.0 van Infinium CRM geintroduceerd. Infinium CRM is een volledig geintegreerde, voor Internet geschikte suite van CRM-oplossingen. Met deze totaaloplossing kunnen bedrijven hun klantrelaties sterk verbeteren door gebruik te maken van het Web en van draadloze apparaten. Infinium CRM kan geintegreerd worden met de meeste ERP-systemen.
De bijbehorende businessmodellen maken een snelle start mogelijk voor het gebruik van op maat gemaakt, end-to-end en wereldwijd klantrelatiebeheer. Infinium CRM biedt een desktop-omgeving die geen beheer nodig heeft, geintegreerde analysemogelijkheden en synchronisatie met draadloze en PDA-technologie (Personal Digital Assistant). Zo ontstaat een meertalig individueel platform voor gebruikers. Een verbeterde klantenservice resulteert in meer mogelijkheden voor cross- en up-selling, wat betekent dat Infinium CRM een korte terugverdientijd heeft.

"Klantentrouw kan niet gekocht worden, maar moet verdiend worden", stelt Terry Joint, General Manager Infinium CRM. "Vandaag de dag moeten organisaties continu kunnen beschikken over relevante informatie om hun klanten van dienst te zijn en de concurrenten voor te blijven. De flexibele integratiemogelijkheden van Infinium CRM met back-office oplossingen in combinatie met de analysemogelijkheden en draadloze toegang tot bedrijfskritische gegevens, bieden gebruikers volledig inzicht in de klant, wat de succesfactor is in een steeds concurrerender markt."

"De draadloze technologie van Infinium CRM is glashelder", zegt Denis Pombriant, Senior CRM Analist bij Aberdeen Group. "Infinium loopt voorop op het gebied van draadloze CRM door het bieden van een volledig geintegreerde, voor Web en PDA's geschikte oplossing en voorziet zo in een stevig en betrouwbaar platform voor het ontwikkelen en onderhouden van klantcontacten. Infinium ondersteunt zakelijk relatiebeheer, sales, marketing en support services zonder drempels."

Infinium CRM is volledig geinternationaliseerd en beschikbaar in het Engels, Nederlands, Frans, Duits, Italiaans en Spaans. Met meer dan 130 installaties in 13 landen is Infinium CRM een bewezen oplossing die bedrijven strategisch voordeel heeft opgeleverd. De oplossing biedt geavanceerde mogelijkheden voor Marketing en Sales Force Automation, en voor het genereren, opvolgen en afronden van leads. Customer Service- en Support Automation-modules voorzien in probleemopvolging in call centers en het inzetten van servicemedewerkers via de nieuwste draadloze technologie.

Over Infinium

Infinium levert en ondersteunt Web en client/server toepassingen voor de financiele administratie, Human Resources, Supply Management, Process Manufacturing, CRM en Business Intelligence. De Enterprise Business Solutions van Infinium stellen ondernemingen en hun medewerkers in staat om optimaal te werken en te communiceren. Als Application Service Provider ondersteunt Infinium snelgroeiende bedrijven met economisch verantwoorde, flexibele, robuuste en betrouwbare oplossingen die aan elke specifieke klantbehoefte tegemoetkomen.
Infinium Nederland - het voormalige Dexton - richt zich met name op het ontwikkelen, leveren en onderhouden van CRM-oplossingen voor het AS/400-platform.

Infinium is opgericht in 1981 en heeft vestigingen over de gehele wereld. Het hoofdkantoor is gevestigd in Hyannis, Massachusetts (US). Infinium heeft wereldwijd meer dan 2.000 klanten die een brede varieteit van industrieen vertegenwoordigen, waaronder proces- en discrete fabricage, gezondheidszorg, detailhandel, distributie, transport, zakelijke en professionele dienstverlening. Meer informatie over Infinium is te vinden op de Infinium-website: www.infinium.com

Voor meer informatie:
Infinium