Ronald van den Hoff meest markante horecaondernemer

Datum nieuwsfeit: 12-07-2000
Koninklijk Horeca Nederland

Award 2000

Ronald van den Hoff van Meeting Masters B.V. benoemd tot "Meest markante horecaondernemer van Midden Nederland"

Woerden - 12 juli 2000 - Ronald van den Hoff , eigenaar/directeur van Meeting Masters B.V. is benoemd tot "De meest markante horecaondernemer van Midden Nederland 2000". Een van de voornaamste reden waarom de jury Van den Hoff heeft benoemd, is zijn opmerkelijk personeelsbeleid. Welzijn van de medewerkers is het welzijn van Meeting Masters. Zij maken de cultuur van het bedrijf en vormen als zodanig de belangrijkste kritische succesfactor.

Deze prijs is bestemd voor horecaondernemer met markante en innoverende ideëen over het ondernemerschap in de horeca. Dit jaar worden tien regionale horecaondernemers benoemd. Uit de regionale winnaars wordt een landelijke winnaar gekozen die later dit jaar, tijdens het jaarcongres van Koninklijk Horeca Nederland , de Horeca Nederland Award 2000 krijgt uitgereikt.

Ronald van den Hoff benoemt zeer nadrukkelijk de waarde van de mens in zijn bedrijfscultuur. Hij voorzag al medio negentiger jaren dat de 21e eeuw kenmerkend zal worden voor een tijdperk waarin organisaties en mensen op innovatieve manier moeten leren met elkaar te communiceren: "Begrip, respect, acceptatie en informatie" zijn sleutelwoorden bij de oplossing van bedrijfsvraagstukken als dynamiek van de samenleving, werkdruk en schaarste op de arbeidsmarkt.

Zijn benoeming tot Meest Markante Horecaondernemer is daarom een bevestiging dat hij op koers ligt, een duidelijke visie heeft en daarmee vooroploopt.

Meeting Masters is met 4 vergader- en congrescentra in Nederland, marktleider op de Nederlandse ééndaagse vergadermarkt. Meeting Masters heeft twee vergaderformules: Meeting Plaza's (snelweglokatie) gevestigd in Maarssen en Amsterdam en Meeting Circle's (stationslokatie) gevestigd in Maarssen en Utrecht. Voor meer informatie kunt u de website bezoeken: www.meetingmasters.nl.

Voor meer informatie:
Truus Boone, projectleider Markant 0348 489456
Meeting Masters B.V., Ronald van den Hoff 0346 599655

www.horeca.org
Koninklijk Horeca Nederland Koninklijk Verbond van Ondernemers in het Horeca- en Aanverwante Bedrijf