Politiebericht Brabant-Noord: Cuijk

Datum nieuwsfeit: 13-07-2000

Politiebericht Brabant-Noord: Cuijk 13-07-2000 Persbericht district Land van Cuijk

HENNEPKWEKERIJ BIJ TOEVAL ONTDEKT De politie Land van Cuijk heeft woensdagavond bij toeval een hennepkwekerij ontdekt. Getuigen meldden dat bij een pand aan de Kleine Broekstraat in Oeffelt de deur van een pand open zou staan. Toen de politie een kijkje ging nemen trof zij achter in het pand een professionele hennepkwekerij aan. De kwekerij, ongeveer 2020 planten, is in de loop van donderdag ontmanteld. De bijbehorende attributen zoals lampen en bakken zijn eveneens inbeslaggenomen. In het pand zijn geen personen aangetroffen.

DIEFSTAL CARAVAN In de nacht van woensdag op donderdag verdween in Grave een caravan. De caravan stond op een afgesloten terrein aan de Mars en Wijthdijk. Een gedeelte van het hekwerk bleek vernield te zijn. De waarde van de caravan is ongeveer f. 40.000,-.

DIEFSTAL UIT BEDRIJF Uit een bedrijf aan het Riet in Cuijk verdween in de nacht van woensdag op donderdag een computer. Van het pand bleek een raam opengebroken te zijn.