Elza Kuipers secretaris CDA-bestuurdersvereniging

Datum nieuwsfeit: 14-07-2000

Elza Kuipers benoemd tot secretaris CDA-bestuurdersvereniging

Per 1 september a.s. wordt mevrouw drs. E.A. Kuipers de nieuwe secretaris van de CDA-bestuurdersvereniging. Elza Kuipers (28) is sinds 1 oktober 1999 als beleidsmedewerker in dienst van de vereniging. Zij heeft bedrijfscommunicatie en rechten gestudeerd aan de Katholieke Universiteit Nijmegen.

Voor haar indiensttreding bij de Bestuurdersvereniging werkte Elza Kuipers als assistent-directiesecretaris bij de Stichting Thuiszorg Midden-Gelderland. Tot voor kort was zij lid van de raadscommissie sociale zaken, welzijn en onderwijs in de gemeente Valburg. Ook heeft zij de kaderschool van het CDA gevolgd.

Elza Kuipers wordt als ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen