Oosterom benoemd tot algemeen directeur EDS Nederland

Eliot Schuchart

(eliot.schuchart@eds.com)

RICHARD OOSTEROM BENOEMD TOT ALGEMEEN DIRECTEUR EDS NEDERLAND

Maarssen, 14 juli 2000. EDS heeft Richard Oosterom benoemd tot algemeen directeur in Nederland. Oosterom ( 37 jaar) werkt sinds 1995 bij EDS, is begonnen als Directeur van de Travel & Transport divisie. Daarvoor heeft hij diverse management posities vervuld bij Cap Gemini (Volmac). Hij was de afgelopen tijd verantwoordelijk voor de operationele dienstverlening van EDS in de regio Noord Europa. Oosterom volgt Jos Schoemaker op, die na een zeer succesvolle loopbaan van 13 jaar voor EDS in Europa, Azië en Australië, besloten heeft zijn carrière buiten EDS voort te zetten.

EDS is wereldwijd al meer dan 35 jaar een toonaangevend IT-dienstverlener. Het bedrijf is actief op het gebied van management consultancy, electronic commerce, business process management en systeembeheer en .ontwikkeling. EDS stelt zich ten doel om klanten te helpen bij het inzetten van informatietechnologie ter verbetering van hun concurrentiepositie in de digitale economie. In Nederland werkt EDS met zo.n 1.400 medewerkers voor opdrachtgevers zoals Aegon, DSM, NS, Nuon en Rijkswaterstaat.

14 jul 00 10:00