Nieuwsbank

Schrijft, screent en verspreidt persberichten voor journalistiek, search en social media. Hét startpunt om uw nieuws wereldkundig te maken. Ook voor follow-ups, pitches en korte videoproducties.

Pulse.Interactive wint goud op communicatiefestival

Datum nieuwsfeit: 14-07-2000
Bron: Razende Robot Reporter
Zoek soortgelijke berichten
P E R S B E R I C H T

Pulse.Interactive wint goud op internationaal communicatiefestival CD-ROM project voor Heineken's nieuwe personeel beste leermethode

Amsterdam, 14 juli 2000 - Pulse.Interactive heeft met het virtueel introductieprogramma voor nieuw personeel dat zij voor Heineken ontwikkelde, goud in de wacht gesleept. Met name het grote leereffect door de slimme combinatie van taal en audiovisuele elementen is voor de jury reden geweest Pulse te belonen met de hoofdprijs in de categorie 'Training en opleiding', die werd uitgereikt op het International Communication Festival Comunica in Deauville.

Introduction Programme
Heineken ...

Dit waren de eerste 100 woorden van de door u opgevraagde pagina uit het Nieuwsbank persberichtenarchief. Na betaling kunt u het hele persbericht lezen.
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen




reageer via disqus

Nieuwsbank op Twitter

Gratis persberichten ontvangen?

Registreer nu

Profiteer van het gratis Nieuwsbank persberichtenfilter

advertentie