Kamervragen PvdA over vraaggesprek met directeur Europol

Datum nieuwsfeit: 14-07-2000
Partij van de Arbeid

VRAGEN VAN HET LID VAN OVEN EN KALSBEEK (BEIDEN PVDA) AAN DE MINISTERS VAN BINNENLANDSE ZAKEN EN VAN JUSTITIE OVER EEN VRAAGGESPREK MET DE DIRECTEUR VAN EUROPOL.

1Heeft U kennisgenomen van het vraaggesprek met Jürgen Storbeck, directeur van Europol , door wie de uitspraak werd gedaan dat Nederlandse politiediensten samenwerken met een aantal landen die geen partij zijn bij het Europol-verdrag op een manier die verder gaat dan Europol ooit van plan is te doen? 1)

2.Wordt er door Nederlandse politie en/of justitie-autoriteiten samengewerkt met landen met betrekking waartoe twijfel kan bestaan over ...
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen