Krajicek beschikbaar voor Zilveren Kruis Davis Cup Team

Datum nieuwsfeit: 14-07-2000
Amersfoort: 1 mei 2000

Krajicek beschikbaar voor Zilveren Kruis Davis Cup Team

Richard Krajicek heeft zich beschikbaar gesteld voor de Davis Cup-wedstrijd tegen Oezbekistan. Het Zilveren Kruis Davis Cup-team speelt op 14, 15 en 16 juli een promotie/degradatie-wedstrijd in Tasjkent om zijn plaats in de Wereldgroep 2001 veilig te stellen. Eerder dit jaar miste Krajicek het Davis Cup-duel tegen Frankrijk vanwege een knieblessure. Krajicek heeft tevens beslist niet naar Australië af te reizen voor deelname aan de Olympische Spelen.

Captain Michiel Schapers maakt op maandag 5 juni a.s. zijn team van vier spelers bekend. Met de toezegging van Krajicek heeft Schapers de beschikking over de voltallige Zilveren Kruis Davis Cup-selectie. Deze selectie bestaat naast Krajicek uit: John van Lottum, Paul Haarhuis, Edwin Kempes, Jan Siemerink, Sjeng Schalken, Raemond Sluiter, Martin Verkerk en Peter Wessels.