Friese hengsten tijdens KNF Mendag 2000

Datum nieuwsfeit: 15-07-2000
Koninklijke Nederlandse Federatie van Landelijke Rijverenigingen en Ponyclubs (KNF)

Friese hengsten tijdens KNF Mendag 2000

Nergens proef je de sfeer van het aangespannen rijden beter dan tijdens de KNF Mendag 2000! De men-kampioenschappen vinden plaats op zaterdag 15 juli op het Federatiecentrum in Ermelo.

Aanspanningen uit alle provincies strijden om het kampioenschap. Het kampioenschap wordt verreden in de klasse Z en ZZ dressuur en Z vaardigheid. Deelnemers hebben zich tevens ingeschreven voor de klasse B t/m ZZ dressuur en L, M & Z vaardigheid.
Ook voor het publiek valt genoeg te beleven. Iedereen die wil mag plaatsnemen op de bok om zelf de leidsels ter hand te nemen. Stalhouderij Meijer uit Marienheem presenteert zich als geen ander met demonstraties waaraan friese hengsten meewerken. De shows beloven spanning en sensatie waarbij bijzondere capriolen uitgehaald worden. Om 08.30 uur staat de eerste aanspanning aan de start. Om 17.00 uur wordt de mendag afgesloten met de parade, de prijsuitreiking en de huldiging van de kampioenen.
De toegang is gratis!