Politiebericht Friesland

Datum nieuwsfeit: 15-07-2000

Politiebericht Friesland: Friesland 17-07-2000 Politieberichten van 14/7 (13.00 uur) t/m 15/7 (13.00 uur)

Leeuwarden: slachtoffer overleden
Afgelopen donderdag omstreeks 11.00 uur vond een aanrijding plaats op de Ludinga tussen een vuilniswagen en een overstekende voetgangster. De voetgangster, Maaike Brandsma, oud 82 jaar, uit Leeuwarden, is vrijdag 14 juli omstreeks 18.00 uur in het MCL-Zuid aan de gevolgen van deze aanrijding overleden.

Bergum: hartstilstand
Vrijdag omstreeks 20.00 uur wilde een familie uit Nieuwe Pekela hun jacht afmeren in de Bergummermeer. De achterzijde van de boot was reeds vastgelegd en toen de man, die op de ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen