Netspanning.nl versterkt gelederen met ervaren manager

Datum nieuwsfeit: 17-07-2000
Netspanning versterkt gelederen met ervaren manager
Amsterdam, 17 juli 2000 - Netspanning (www.netspanning.nl), de maker van de virtuele werkplek viadesk.com, is trots te melden dat ir. Roger Hendriks per
1 augustus aanstaande het managementteam komt versterken. Naast zijn rol als marketing- en productmanager zal de heer Hendriks voor klanten werkzaam zijn als senior consultant.

De heer Hendriks is de afgelopen zeven jaar in diverse functies werkzaam geweest binnen de IBAS groep en heeft de laatste twee jaar gewerkt aan de opbouw van IBAS Media Consult BV.
Reden voor de overstap is de enorme uitdaging om een onafhankelijk internet bedrijf te laten uitgroeien tot een significante full-service dienstverlener op het gebied van nieuwe media.
Met zijn eigen woorden stelt hij “Netspanning is een organisatie met goede diensten, een sterke naam en een hoog creatief vermogen. Ons doel is de organisatie verder te structureren en te professionaliseren zodat deze kan doorgroeien met handhaving van de bestaande klanttevredenheid en het hoge innovatievermogen. Het speelveld van structuur en innovatievermogen is dé uitdaging van de internet sector. Een goed evenwicht hiertussen zorgt voor een blijvende groei met een gezonde omzet/winst verhouding. Ik zal deze uitdaging met plezier aangaan.”

Over Netspanning
Netspanning is een ervaren dienstverlener op het gebied van innovatieve internet projecten. De diensten van Netspanning bestaan uit consultancy, webdesign, webdevelopment, webpromotie en content creatie. Netspanning heeft voor diverse klanten onder andere E-commerce websites, Portals, Content Management Tools en Communities gerealiseerd.
Meer informatie over Netspanning kan gevonden worden op www.netspanning.nl.

Roger Hendriks
Netspanning