Politiebericht Brabant-Noord: Uden

Datum nieuwsfeit: 17-07-2000

Politiebericht Brabant-Noord: Uden 17-07-2000
Persbericht district De Leijgraaf

AUTO OP ZIJN KANT Een bewoner van de Malder in Uden ontdekte afgelopen nacht dat zijn personenauto op de kant lag. Het voertuig, een Fiat 500, was door onbekenden enkele honderden meters van de woning van de eigenaar op zijn kant gelegd. De auto was hierdoor aan de rechterkant geheel beschadigd. De waarde van de auto is ongeveer f.6.000,--.

ONDER INVLOED Surveillerende agenten zagen afgelopen nacht op de Sint Janstraat in Uden een personenauto rijden waarvan de bestuurder hen geen voorrang verleende. Bij nader onderzoek bleek dat de man teveel gedronken had. De bestuurder, een 31-jarige man uit Uden, kreeg proces-verbaal en een rijverbod van negen uur.

MANNEN AANGEHOUDEN VOOR HUISVREDEBREUK Op de Kapelstraat in Uden zijn afgelopen nacht twee mannen aangehouden voor mishandeling en huisvredebreuk. Het tweetal, Udenaren in de leeftijden van 31 en 33 jaar, belde rond 05.00 uur bij de woning aan van een 25-jarige vrouw aan de Smidsstraat in Uden. Een huisgenoot van de vrouw maaktde de deur open. In de woning ontstond een woordenwisseling waarbij de vrouw door een van de mannen geslagen werd. Zij liep daarbij licht letsel op aan een oor. Overigens erkende de vrouw ook dat zij geslagen had. Na verhoor is het duo weer in vrijheid gesteld.