NetManage neemt Aqueduct Software over

Datum nieuwsfeit: 17-07-2000
NetManage verwerft met overname
Aqueduct Software intelligente applicatietechnologie
Investering resulteert voor klanten in efficiënter gebruik eBusiness-applicaties

Veenendaal, 17 juli 2000  NetManage maakt bekend Aqueduct Software, ontwikkelaar van intelligente applicatietechnologie, te hebben overgenomen. Dankzij de technologie van Aqueduct Software kunnen klanten zowel het gebruik als het gedrag en de performance van software-applicaties analyseren en proactief beheren, ongeacht waar deze worden gebruikt binnen het bedrijf. Met deze strategische investering onderstreept NetManage opnieuw haar commitment jegens geavanceerde eBusiness-oplossingen die een geleidelijke migratie van bedrijfskritische applicaties en bedrijfsinformatie naar het Web mogelijk maken.

De overname levert klanten en servicepartners, die ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen