Honda Logo opgefrist

Datum nieuwsfeit: 18-07-2000
Vindplaats 2
AutoRai

Honda Logo opgefrist 18-7-00 10:40:00.
De Honda Logo gaat met een aantal detailwijzigingen de zomer van het jaar 2000 in. Vanaf nu is een toerenteller standaard en is de verstelling van beide buitenspiegels elektrisch te regelen. Voor wat betreft het uiterlijk zijn de bumperstootstrips, net als de deurgrepen en de kentekenhouder, in carrosseriekleur uitgevoerd. Het interieur kreeg nieuwe bekledingsstoffen, een sportief driespaaks-stuurwiel, een nieuw ontworpen versnellingshendel en in beide zonnekleppen een make-up spiegel.

Standaard zijn verder onder andere in hoogte verstelbare bestuurdersstoel, walk in passagiersstoel, airbag, stuurbekrachtiging en in twee delen neerklapbare achterbankleuning. Ondanks de compacte buitenmaten is het interieur opvallend ruim met veel glasoppervlak voor een uitstekend zicht rondom.

De Logo wordt aangedreven door een 48 kW (65 pk) sterke benzinemotor en is er met handgeschakelde 5-versnellingsbak of in automaat-uitvoering met Hondas geavanceerde Continue Variabele Transmissie met schakelindicatie op het dashboard. Met een toets op het stuurwiel kan de bestuurder kiezen voor een normaal of sportief schakelprogramma.

De prijs van de Logo in handgeschakelde versie is 26.690,- (euro 12.111,39) en met CVT 29.190,- (euro 13.245,84). Voor 1.600,- meer is elektrische bediening van de zijruiten en centrale deurvergrendeling met afstandbediening ook standaard.