Ruim 3,5 miljoen voor Benelux roll-out Onetrail

Datum nieuwsfeit: 18-07-2000

Ruim 3,5 miljoen voor Benelux roll-out Onetrail

Zeist, 17 juli 2000 - Capital@Venture en Twinning nemen deel in de roll-out van Onetrail. Beide investeerders doen dat met een bedrag van ieder ruim 1,5 miljoen gulden. Met de kapitaalinjectie wil Onetrail haar werkzaamheden verbreden naar de gehele Benelux.

Capital@Venture en Twinning investeren voor het eerst in Onetrail. Beide kapitaal-verschaffers zien Onetrail als een Europese voorloper op het gebied van eBackoffice services. Niet alleen voor de dotcom wereld, maar voor elk bedrijf dat op verantwoorde wijze van een supply- naar een demand-model om wil. Volgens medeoprichter Jeroen Moonen is deze investering van groot belang. "We hebben ambitieuze internationale plannen. Hiermee kunnen we de eerste stappen buiten Nederland zetten." Onetrail verwacht dat de activiteiten in de Benelux eind volgend jaar winstgevend zullen zijn.

Over Onetrail
Onetrail B.V. is in 1999 opgericht. Onetrail biedt als back office service provider geïntegreerde business processen aan e-commerce ondernemingen. Onetrail richt zich zowel op startende Dotcom´s als op bedrijven die e-commerce naast hun bestaande business willen opzetten. Deelnemers in Onetrail zijn beide oprichters, Cor Zijlstra en Jeroen Moonen, Twinning en Capital@Venture en een drietal particuliere investeerders.

Voor meer informatie over de eBackoffice dienst van Onetrail is te vinden op www.onetrail.com.

Onetrail
Jeroen Moonen