Rene kaarsemaker directeur mensenbeleid CSU total care

Datum nieuwsfeit: 18-07-2000

Uden, 18 juli 2000

RENE KAARSEMAKER DIRECTEUR MENSENBELEID CSU TOTAL CARE

Onlangs is de heer drs. S.J.M. (René) Kaarsemaker gestart als Directeur Mensenbeleid en lid van de holdingdirectie bij CSU Total Care. De functie Directeur Mensenbeleid is volledig nieuw binnen de organisatie en gecreëerd om de aandacht voor haar mensen verder te professionaliseren en uit te bouwen.

Met de verankering van de functie in de holdingdirectie onderstreept CSU het belang van mensen als kapitaal van de onderneming. CSU benadrukt dat haar dienstverlening eerst en vooral mensenwerk is en dat de mens centraal staat in relatie tot de klant. Daar ligt de borging voor kwaliteit, tevredenheid, winst en continuïteït. De gekozen functiebenaming geeft dat uitgangspunt aan en is uniek in het Nederlandse bedrijfsleven

De organisatie geeft prioriteit aan het vinden, behouden, gezond en tevreden houden van haar mensen. In zijn nieuwe functie gaat René Kaarsemaker binnen en buiten de gebaande paden op zoek naar antwoorden voor het mensenbeleid van vandaag en morgen. René Kaarsemaker (50) werkte voorheen in diverse (directie)functies bij o.a. NIC/Kantic, Mundial Productions, RET, KPN/PTT Post, Postbank en Verkeer en Waterstaat.

CSU Total Care is met de businessunits CSU Multi Service, CSU Schoonmaak, CSU Security, De Gast, City Service en RSB Uitzendbureau actief in multi service, schoonmaak, beveiliging en detachering. Zij realiseert daarbij een jaaromzet van ca. 300 miljoen gulden. Bij CSU Total Care werken ca. 8500 mensen.

Noot voor de redactie,

Noot voor redacties