Economiestudente Den Bosch scoort 10 met afstudeerscriptie

Datum nieuwsfeit: 18-07-2000

Deeltijdstudent Commerciële Economie scoort 10 voor afstudeeronderzoek

Maggie van Dijk heeft onlangs een 10 gescoord voor haar afstudeerscriptie aan de (deeltijd)opleiding Commerciële Economie van de Hogeschool 's-Hertogenbosch.
In ruim vijftien jaar is het slechts 1 keer eerder voorgekomen dat een student met een 10 is afgestudeerd.
Maggie heeft onderzocht of er een verband bestaat tussen tevredenheid en rendement bij de diverse klantengroepen van ABN/AMRO te Wageningen. Het doel van dit clienttevredenheidsonderzoek was een rendementsverbetering voor de bank waarbij de onderzoekster uitging van de veronderstelling dat door het verhogen van de tevredenheid bij de klant het rendement ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen