Telfort benoemt Wim Verbeek tot Chief Operating Officer

Datum nieuwsfeit: 18-07-2000
Telfort persbericht

TELFORT BENOEMT WIM VERBEEK TOT CHIEF OPERATING OFFICER

Amsterdam, 18 juli 2000 Telfort heeft Wim Verbeek benoemd tot Senior Vice President en Chief Operating Officer. Verbeek wordt binnen de Raad van Bestuur verantwoordelijk voor de verdere aanscherping en optimalisering van de gehele back office van Telfort. Hieronder vallen Customer Operations, Planning & Performance, Networks & Systems en Informatietechnologie. Doel van dit proces is de slagvaardigheid, efficiëntie en snelle besluitvorming binnen de snel groeiende organisatie te handhaven. Verbeek was tot voor kort Vice President Consumer Markets. De functie van COO binnen de Raad van Bestuur is nieuw.
...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen