Gemeentelijke Dienst Amsterdam schaft nieuwe Scanias aan

Datum nieuwsfeit: 19-07-2000

19-7-00 10:20:00

Gemeentelijke Dienst Amsterdam schaft nieuwe Scanias aan

De G.I.C.A. (Gemeentelijke Inzameling Chemisch Afval) te Amsterdam heeft onlangs 5 nieuwe Scanias in gebruik genomen. De vijf nieuwe zijn allen voorzien van de lage vierpunts luchtgeveerde P cabine en het uitgebreide standaard Beers veiligheidspakket, dat voor het veelvuldig gebruik in de binnenstad is uitgebreid met een zij- en achterzichtcamera. De Scanias zijn afgeleverd door de vestiging van Beers Bedrijfsauto te Amsterdam.

De G.I.C.A. maakt deel uit van de Gemeentelijke Dienst Afvalverwerking. De specificatie van de onlangs afgele-ver-de voertuigen is als volgt:

...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen