Nieuwsbank

Schrijft, screent en verspreidt persberichten voor journalistiek, search en social media. Hét startpunt om uw nieuws wereldkundig te maken. Ook voor follow-ups, pitches en korte videoproducties.

Tridion en Manna maken strategische samenwerking bekend

Datum nieuwsfeit: 19-07-2000
Bron: Razende Robot Reporter
Zoek soortgelijke berichten
Tridion en Manna maken strategische samenwerking bekend

Bedrijven combineren XML-contentbeheer en high-end personalisering met geavanceerde e-marketingoplossing voor Europese klanten Amsterdam, 19 juli 2000 - Tridion, de leverancier van e-marketingsoftware, heeft een strategische samenwerkingsovereenkomst gesloten met Manna, een opkomend Amerikaans bedrijf in de markt van on-line personalisering. Het in Amsterdam gevestigde Tridion brengt de high-end oplossing FrontMind van Manna in heel Europa op de markt. Dankzij de overeenkomst kan Tridion haar multinationale klanten een complete, geïntegreerde e-marketingoplossing aanbieden met geavanceerde functionaliteit voor personalisering op het Web. Voor Manna betekent de samenwerking een aanzienlijke vergroting van de mondiale bekendheid en toegang tot de explosief groeiende Europese markt voor e-business. Beide bedrijven bespreken momenteel de mogelijkheid om Amerikaanse klanten een vergelijkbare gecombineerde oplossing te bieden.

Tridion stelt e-marketeers in staat on-line naambekendheid op te bouwen en de consistentie van hun wereldwijde internetboodschap te bewaken, rekeninghoudend met lokale cultuurverschillen, marktontwikkelingen, talen, munteenheden en wensen van klanten. Het kernproduct Tridion DialogServer is een state-of-the-art systeem voor XML-contentbeheer dat kant-en-klare ondersteuning biedt voor essentiële e-marketingfuncties zoals Global Brand Management, Localisation, Customer Interaction Management en Multi-channel Publishing. Manna is gespecialiseerd in technologie voor on-line personalisering en levert e-marketeers de oplossingen op maat die zij nodig hebben om hun e-marketing-programma's te beheren. De FrontMind-oplossing van Manna maakt het mogelijk een dynamische, in hoge mate gepersonaliseerde en direct interactieve ervaring te creëren voor on-line klanten, telkens wanneer zij een website bezoeken. Met FrontMind kunnen e-marketeers hun klanten echt leren kennen, heel gerichte aanbiedingen doen en hun on-line marketingprogramma's over de hele linie verbeteren.

"Personalisering is een van de belangrijkste elementen voor succesvol een-op-een e-marketing", aldus Paul Konijnendijk, CEO van Tridion. "De technolgie die Manna aanbiedt is een uitstekende aanvulling op de mogelijkheden van Tridion´s DialogServer. Door de overeenkomst met Manna kunnen we een complete end-to-end e-marketingoplossing aanbieden. Deze oplossing is bestemd voor bedrijven die op de behoeften van hun individuele klanten willen inspelen. het communicatie- en productaanbod direct daarop af willen stemmen en het ROI (return of investment) van hun webmarketing willen meten en optimaliseren." Larry Rolnik, Vice President bij Manna: "E-marketeers in Europa worden met grote uitdagingen geconfronteerd wanneer zij via het Web en andere on-line kanalen persoonlijk willen communiceren met klanten in verschillende landen. Wij geloven dat Tridion beter dan wie ook inzicht heeft in de uitdagingen van multinationale organisaties en daarvoor een passende oplossing biedt. We zijn blij dat we Tridion DialogServer kunnen aanvullen met onze high-end personaliseringstechnologie en Europese bedrijven een compleet e-marketingpakket mogen aanbieden."

Veel bekende internationale organisaties werken al met Tridion DialogServer als basis voor hun internetactiviteiten, zoals KLM, Ericsson, Scania, Intergamma, iVenus.com, GE Access, Sportweek, Wolters Kluwer en het Nederlandse Ministerie van Defensie. Innovatieve on-line bedrijven die gebruikmaken van FrontMind zijn Harcourt.com, Saleoutlet.com, Get-Outdoors.com, EntertainmentBlvd.com en GourmetMarket.com.

Over Manna

Manna is een snelgroeiend bedrijf in de markt van on-line personalisering. Het biedt e-marketeers nieuwe controle- en beheermogelijkheden voor succesvolle e-marketing-programma´s. Manna's FrontMind is de personaliseringsoplossing die voldoet aan drie voorwaarden voor succesvolle on-line marketing: automatisch geactualiseerde gedragsmodellen die helpen het gedrag van klanten te begrijpen en te voorspellen, een gebruikersvriendelijke 'e-marketing-desktop' voor directe controle en veel flexibiliteit, en diepgravende rapportage- en analysemogelijkheden voor feedback over e-marketinginitiatieven en over het totale ROI. Manna stelt e-marketeers in staat een persoonlijke, interactieve omgeving voor on-line klanten te ontwikkelen en tegelijkertijd de kosten en risico's van webmarketing te minimaliseren. Het bedrijf is opgericht in 1997 en heeft zijn hoofdkantoor in Wellesley (Massachusetts), met een R&D-vestiging in Tel Aviv (Israël).

Voor meer informatie: www.mannainc.com.

Over Tridion B.V.

Tridion is een toonaangevende leverancier van e-marketingoplossingen. Deze zijn zeer geschikt voor multinationale ondernemingen die ervoor kiezen online kanalen te gebruiken voor de wereldwijde merkontwikkeling, een lokale online presence tot stand willen brengen, langdurige klantrelaties willen opbouwen en onderhouden, en hun totale concurrentiepositie willen verbeteren. Tridion´s kernproduct is de DialogServer, een baanbrekende oplossing op basis van XML, die de essentiële e-marketing functies ondersteunt: Global Brand Management, Localisation Management, Customer Interaction Management en Multi-channel Publishing Management: Een groot aantal bekende internationale organisaties maakt al gebruik van DialogServer als basis voor hun internetactiviteiten. Dit zijn onder meer KLM, Ericsson, Scania, VISA International, Intergamma, Wolters Kluwer en het Nederlandse ministerie van Defensie. Voor meer informatie: www.tridion.com.

Voor meer informatie:

Tridion B.V. Brodeur Worldwide Scott Behles Ingrid Mooij Tel: +31 20 201 0500 Tel: 020 346 20 00 E-mail: (scott.behles@tridion.com) E-mail: (imooij@nl.brodeur.com)

reageer via disqus

Nieuwsbank op Twitter

Gratis persberichten ontvangen?

Registreer nu

Profiteer van het gratis Nieuwsbank persberichtenfilter

advertentie