Politiebericht Brabant-Noord: Cuijk

Datum nieuwsfeit: 19-07-2000

Politiebericht Brabant-Noord: Cuijk 19-07-2000 Persbericht district Land van Cuijk

TWEE GEWONDEN BIJ VECHTPARTIJ In het AZC aan de Generaal de Bonsweg te Grave deed zich dinsdagavond een vectpartij voor waarbij een 22-jarige Tsetjeen en een 24-jarige Irakees licht gewond raakten. Het duo had eerder op de dag al ruzie gehad. De Irakees drong daarom de woonruimte van de Tsjeteen binnen, waar het tot een handgemeen kwam. De politie hield beide mannen aan. Terplaatse gekomen ambulancepersoneel nam beide heren mee naar de eerste hulppost van het ziekenhuis te Boxmeer. Daarna zijn ze ingesloten.

SNELHEIDSCONTROLE Vanochtend heeft de politie op de St. Anthonisweg in Rijkevoort 56 bestuurders op kenteken bekeurd wegens te hard rijden. De hoogst gemeten snelheid bedroeg 124 km/u. Dinsdagmiddag heeft de politie op de Molenstraat te Oeffelt 126 automobilisten betrapt op te hard rijden. De hoogst gemeten snelheid bedroeg 106 km/u.