Vobis benoemt nieuwe Marketing Manager Nederland

Datum nieuwsfeit: 20-07-2000

Vianen, 20 juli 2000

Vobis benoemt nieuwe Marketing Manager

Met ingang van 10 juli jl. is Peter B.F. Waltman (27) benoemd tot nieuwe Marketing Manager bij Vobis. Peter Waltman wordt verantwoordelijk voor alle marketing-activiteiten van Vobis in Nederland waaronder strategisch en operationeel marketingbeleid, promotionele acties, Vobis Vision en internet-activiteiten.

Peter Waltman is afkomstig van Teledirekt Nederland CD-Romservice BV waar hij verantwoordelijk was voor het totale marketingbeleid.

Vobis computerspeciaalzaken

Vobis computerspeciaalzaken verkopen een uitgebreid assortiment aan computers, software en accessoires. Naast haar eigen merk Highscreen computers verkoopt Vobis ook een ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen