Editors choice award voor Xerox productieprinters

Datum nieuwsfeit: 20-07-2000
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-1"

Persbericht

'Editor's Choice Award' voor DocuTech 65, 6100 en 6135: Xerox productieprinters weer onderscheiden door Better Buys for Business

Amstelveen, 20 juli 2000 -- Better Buys for Business heeft voor het derde achtereenvolgende jaar verschillende Xerox productieprinters onderscheiden met de "Editor's Choice Award". De Xerox DocuTech 2000 Series 65, 6100 en
6135 kregen elk die onderscheiding in de categorie hoogvolume printers.
Better Buys for Business is een toonaangevende, onafhankelijke uitgave op het gebied van high-tech kantoorapparatuur. De redactie van het blad koos de Xerox printers uit een groot aantal digitale printers met printsnelheden variërend van 50 tot 135 pagina's per minuut (ppm), en prijsklasses van
20.000 tot 100.000 dollar. Het oordeel over de printers werd gebaseerd op tests, onderzoek onder gebruikers, interviews met dealers en producenten en bezoeken aan exposities en productiesites.

Kosteneffectief printen op maat
De Xerox DocuTech 2000 Series digitale printers komen op een kosteneffectieve manier tegemoet aan de groeiende behoefte aan maatwerkprintproducties. Binnen de 2000 Series lijn is de DocuTech 65 het kleinste model; toch biedt het systeem veelzijdige papierverwerkingsmogelijkheden en een hoge afdrukkwaliteit bij printsnelheden tot 65 ppm. De DocuTech 6100 biedt - bij een printsnelheid tot 96 ppm - zeer veel on-line en off-line afwerkingsmogelijkheden dankzij de Document Finishing Architecture. De DocuTech 6135 biedt nog meer afwerkingsmogelijkheden, kan uitgerust worden met een Signature Booklet Maker voor de productie van boekjes, handleidingen en rapporten, en/of een Roll-Feeder systeem voor 12 uur onafgebroken productietijd.

The Document Company Xerox
The Document Company Xerox is wereldwijd marktleider in producten, systemen, services en supplies voor document processing en document management. Naast toonaangevende copiers, printers - zowel zwart/wit als (steun)kleur - en multifunctionele apparatuur biedt Xerox een breed pakket aan IT-diensten, op het gebied van documentproductie, electronisch documentbeheer, documentaire informatiesystemen, kennismanagement en workflow, netwerken en ondersteuning. Als technologisch solutions provider voor de SOHO-, kantoor-, productie- en service-omgeving en bedrijfskritische documentbeheertoepassingen is Xerox actief in meer dan
130 landen. Xerox realiseerde in 1999 met haar kernactiviteit document processing wereldwijd (exclusief Japan) een omzet van US $ 19,2 miljard. Bij de Nederlandse vestigingen van Xerox in Amstelveen (hoofdkantoor), Zeist (verkooporganisatie) en Venray (productie, recycling en Europees logistiek centrum) zijn in totaal meer dan 3.000 mensen werkzaam.

Noot voor redacties