Altitude neemt Compaq op in uCI Platform Partners Program

Datum nieuwsfeit: 20-07-2000
Altitude neemt Compaq op in uCI 2000 Platform Partners Program

Klanten profiteren nu van bredere en geïntegreerder eCRM/call center-oplossingen

Brussel, 20 juli 2000 - Altitude Software, wereldwijd toonaangevend leverancier van oplossingen voor Unified Customer Interaction (uCI), heeft Compaq Computer Corporation opgenomen in haar Platform Partners Program. Het ondersteunen van Compaq-servers, een populaire hardwarekeuze bij middelgrote ondernemingen, onderstreept Altitudes doelstelling haar uCI
2000-softwarereeks compatibel te maken voor belangrijke serverplatforms binnen alle marktsegmenten wereldwijd.

De onlangs door Altitude geïntroduceerde uCI 2000-suite is een volledig geïntegreerde CRM-oplossing (customer relationship management) die een uitgebreid zicht biedt op alle, via ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen