Hewlett-Packard bevordert softwaregebruik met 'Idea Kits'

Datum nieuwsfeit: 20-07-2000

NIEUWE, INSPIRERENDE IDEA KITS VAN HP

Amstelveen, 20 juli 2000 - Hewlett-Packard gaat het gebruik van populaire software voor thuis stimuleren door het weggeven van softwareapplicaties in de vorm van Idea Kits. De Idea Kits bevatten elk een softwarepakket, diverse papiersoorten, een CD-ROM met afbeeldingen en een handleiding. Ze zijn verkrijgbaar via een antwoordformulier dat wordt geleverd bij aankoop van vrijwel alle HP-inktcartridges. Het antwoordformulier is ook op te vragen via de site van HP WebWorld ( www.hp-webworld.com ).

Er zijn vier verschillende Idea Kits die elk een speciale versie van een softwareapplicatie bieden. Het gaat om software voor digital imaging, internet, het maken en bewerken van afbeeldingen en routeplanning.

De volgende softwarepakketten worden geleverd:

* MGI PhotoSuite II SE+ - HP Photo Idea Kit

* Adobe PageMill 3.0 - HP Web Idea Kit

* Micrografx Windows Draw 6 SE - HP Creative Idea Kit
* Route 66 Routebundle - HP Travel Idea Kit

De hoofdthema's van dit initiatief zijn inspiratie, plezier en betrouwbare oplossingen. Hierop voortbordurend stuurt HP iedereen die een Idea Kit heeft aangevraagd ook een brochure toe met de titel 'Bright Ideas'. Dit is een complete gids die aangeeft hoe van de software zo goed mogelijk kan worden benut. Daarnaast staan hierin nog meer leuke ideeën die met de PC zijn uit te voeren.

Telefoonnummer voor eindgebruikers voor vragen over producten, aanvragen van documentatie en informatie over verkooppunten: 020 - 547 66 66.

Informatie over Hewlett-Packard is te vinden op www.hp.nl.

Hewlett-Packard is een toonaangevende leverancier van oplossingen en services voor computing en imaging voor zakelijke gebruikers en thuisgebruikers. De activiteiten van HP zijn gericht op het maximaal benutten van de mogelijkheden van internet voor zijn gebruikers en de verspreiding van elektronische diensten.

HP heeft 85.400 werknemers in dienst en behaalde in 1999 een omzet van circa
42,4 miljard dollar. In Nederland heeft HP vijf vestigingen waar zo'n 3000 mensen werken. De omzet van Hewlett-Packard Nederland bedroeg in 1999 ruim 2 miljard gulden.

Noot voor redacties