Cartoon Network Zomertour bezoekt Rotterdam

Amsterdam, 17 juli 2000

TOM & JERRY OP HET BINNENWEGPLEIN

Cartoon Network Zomertour bezoekt Rotterdam

Shows en spelletjes met vele prijzen

Op vrijdag 21 juli a.s. is de landelijke zomertour van Cartoon Network te vinden op het Binnenwegplein in Roterdam. Voor het derde achtereenvolgende jaar organiseert het televisiestation Cartoon Network een speciale roadshow met de bekendste cartoonsterren ter wereld. Tom & Jerry, Johnny Bravo, Cow & Chicken, Dexter en Dee Dee zullen allen van de partij zijn.

Verschillende publieksshows zullen de toeschouwers vermaken en uitnodigen om hieraan mee te doen. Aan de Cartoon Network Zomertour nemen levensechte cartoonfilmhelden deel.
Presentatoren organiseren vanaf een speciaal podium, dat geheel in de stijl van Cartoon Network is uitgevoerd, spelletjes, prijsvragen en quizzen. Het publiek kan verschillende leuke prijzen winnen met het beantwoorden van vragen over de cartoonhelden of met het meedoen aan imitatiewedstrijden. De speciale showwagen is hiervoor volgeladen met prijzen variërend van, T-shirts en zonnekleppen tot schoolspullen, kofferlabels, bidons, tassen en video's. Allemaal voorzien van het bekende Cartoon Network-logo. De voorstellingen duren ongeveer 20 minuten en vinden plaats tussen 13.00 en
17.00 uur.Het bijwonen van de voorstellingen is gratis.

Noot voor de redactie (

Noot voor redacties