B2B softwareshop met online facturering zakelijke gebruikers

Datum nieuwsfeit: 21-07-2000
NIEUWE B2B SOFTWARESHOP MET ONLINE FACTURERING VOOR ZAKELIJKE GEBRUIKERS Kijk op www.win-s.com/shop

Hillegom, 21 juli 2000: WINS, leverancier van software- en online oplossingen, maakt u attent op het volgende:

Omdat er vanuit de markt steeds meer vraag ontstaat naar online kopen heeft WINS, o.a. bekent door haar producten Diskeeper, BackICE Defender, Undelete e.a., besloten om voor zakelijke gebruikers een online shop te openen.

Omdat veel bedrijven bij voorkeur niet met een creditcard willen afrekenen wil WINS alle producten op rekening gaan uitleveren.

De werking van de shop is als volgt:

1. Een gebruiker kan in de shop kiezen uit verschillende rubrieken (bijv. antivirus, beveiliging enz.);

2. Na het kiezen van een rubriek krijgt de gebruiker een lijst met alle producten die er binnen die rubriek geleverd worden. In die lijst kan men ook zien of er een evaluatieversie te downloaden is;

3. Na het klikken op een product krijgt men meer informatie te zien over het product;

4. Als een gebruiker zich al heeft geregistreerd kan hij door zijn gebruikersnaam en wachtwoord in te geven het product downloaden of bestellen. Een bestelling is altijd voor 1 item gelijktijdig (bijv. Diskeeper 5 pack, FaxNow! 100 user enz.);

5. Na het bestellen van een product zal de gebruiker een e-mail ontvangen (op het e-mail adres wat tijdens de registratie is opgegeven) waarin wordt gevraagd om de voorlopige bestelling te bevestigen;

6. Als de gebruiker de e-mail besvestigd zal er online een factuur worden aangemaakt die de gebruiker later zelf kan bekijken;

7. WINS zal na het bevestigen van de order het product binnen 5 dagen afleveren (in 95% van de gevallen).

De WINS shop zal ook beschikbaar worden gesteld aan partijen die naast het leveren van hun eigen diensten software willen verkopen. WINS zal alle administratieve handelingen (verpakking, verzending en facturering) voor haar rekening nemen. De WINS shop is eenvoudige te integreren in de 'look-and-feel' van de meeste websites en partners die de shop op hun website aanbieden kunnen rekenen op een vergoeding van 5-10% per besteld item.

WINS B.V. is leverancier van diverse producten/diensten met een sterke focus op de business-to-business markt. WINS B.V. is opgericht in November 1996 met als doel het leveren van kwalitatieve producten/diensten voorzien van een ‘human touch' service. Onze grootste uitdaging is het snel leveren van kwalitatieve producten op rekening met een uitstekende service (productkennis).

Enkele bedrijven waar WINS mee samenwerkt zijn: EICON Technologies (WINS is Eicon Solution Partner), RedRock Technologies, Executive Software, Winternals, PrivateExpress.com, SURFDiensten, Northern Technologies.

WINS B.V. is gevestigd op de Pastoorslaan 28, 2182 BX Hillegom, Nederland. U kunt direct naar de shop gaan op: www.win-s.com/shop

Contactinformatie:
WINS B.V.