Benoemingen PlantijnCasparie

Datum nieuwsfeit: 21-07-2000

Actualiteiten in beeld Structuur actualiteiten beschreven

Met ingang van 1 september 2000 zal Hans de Jong, die zowel de functie vervult van voorzitter Raad van Bestuur RSDB als die van algemeen directeur PlantijnCasparie, zich terugtrekken uit de groepsdirectie van PlantijnCasparie. Het merk PlantijnCasparie zal één van zijn aandachtsgebieden binnen de Raad van Bestuur blijven.

De Raad van Bestuur heeft het voornemen bekend gemaakt om Markus Bos met ingang van 1 september 2000 te benoemen tot algemeen directeur van PlantijnCasparie.

Tevens bestaat het voornemen Henk van den Brink per diezelfde datum te benoemen tot directeur PlantijnCasparie. Hij ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen