Ericsson kiest Broadvision voor derde generatie m-commerce

Datum nieuwsfeit: 21-07-2000
Ericsson kiest BroadVision om haar derde generatie (3G) m-commerce-infrastructuren te personaliseren

Huizen, 21 juli 2000 - BroadVision heeft een belangrijke overeenkomst gesloten met Ericsson voor het aanbieden van BroadVisions applicatiesoftware als onderdeel van Ericssons WISE(tm) mobiele portal-oplossingen. De software zal klanten van de WISE(tm)-portal in staat stellen om geavanceerde, op profielen gebaseerde content en transactiediensten te creëren. In het kader van de overeenkomst zal Ericsson de software van BroadVision bundelen met
3G-netwerkapparatuur voor een robuuste m-commerce-functionaliteit. Voor BroadVision betekent de overeenkomst een constante omzetstroom, op basis van de jaartarieven die abonnee's betalen voor netwerkgebruik en gebruik van telefoonapparatuur.
...
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen