Drunense wint cabriolet bij LetsBuyIt.com

LetsBuyIt.com
Drunense wint cabriolet bij LetsBuyIt.com

21 - 7 - 2000

Op de co-buysite van LetsBuyIt.com konden bezoekers sinds begin mei meedoen aan de prijsvraag. Op de site van LetsBuyIt.com kunnen geïnteresseerde bezoekers zich inschrijven op een artikel. Hoe groter het aantal dat zich inschrijft, hoe lager de prijs uiteindelijk is. Dit principe, het zogeheten co-buying, betekent een radicale verandering in de verhouding tussen producent en consument: niet de aanbieders, maar de kopers bepalen de prijs. Kortingen kunnen oplopen tot honderden guldens. Het assortiment loopt uiteen van elektronica- en computerapparatuur tot speelgoed, parfum en keukengerei. Verzendkosten zijn bij de prijs inbegrepen. De mier is als symbool gekozen voor dit idee, omdat ze door samenwerking grote dingen tot stand brengen.

Het lijkt een geluksjaar te zijn voor Albertine: ze studeerde dit jaar af bij Euro Marketing & Management in Den Bosch en ze kreeg een baan bij een internetbedrijf. Ze was al voor een auto aan het sparen en kan van dat geld met haar Smart op vakantie. Met groot enthousiasme kwam ze de auto samen met haar familie in ontvangst nemen. Haar vader reed in de Smart naar huis, want ze moet haar rijbewijs nog halen. Ook dat zal binnenkort wel lukken! LetsBuyIt.com werd in 1999 opgericht in Zweden. De organisatie telt 350 medewerkers en heeft sites voor Zweden, Noorwegen, Finland, Denemarken, Groot-Brittannië, Ierland, Duitsland, Oostenrijk, Zwitserland, Nederland, België, Frankrijk, Spanje en Italië. Partijen als Nesbic, Gilde, Pro Sieben en British Sky Broadcasting investeren in LetsBuyIt.com.
Als u contact op wilt nemen met de prijswinnares kunt u contact opnemen met DLV PR.

Voor meer informatie:

Frank van der Klaauw