Politiebericht Friesland

Datum nieuwsfeit: 23-07-2000

Politiebericht Friesland: Friesland 23-07-2000 Politieberichten van 22/7 (13.00 uur) t/m 23/7 (13.00 uur)

Surhuisterveen: inbraak vrachtwagens
Van vrijdag op zaterdag werd ingebroken in twee vrachtwagens, die geparkeerd stonden op het terrein van een transportbedrijf aan de Dalweg. Bij een van de vrachtwagens is het bij een poging gebleven, terwijl uit de cabine van de andere een bedrag van 90 Duitse marken werd weggenomen. Door een 55-jarige inwoner uit Surhuisterveen werd namens het transportbedrijf aangifte gedaan.

Leeuwarden: wapens in auto
Zaterdag omstreeks 13.45 uur werd op de Konvooistraat een autobestuurder gecontroleerd. In de auto werd ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen